Komunikācijas un organizāciju efektivitātes veicināšanas seminārs SIA MAGMA kolektīvam

SIA „MAGMA” nepārtraukti turpina strādāt pie produktu un procesu kvalitātes uzlabošanas, tāpēc uzņēmuma Magma radošais un enerģiskais kolektīvs piedalījās Ingunas Ozolnieces (SIA „Advanced Training & Development”) vadītajā seminārā „Vadītāja ABC inovatīvā uzņēmumā” ar Eiropas Savienības attīstības fonda atbalstu Nacionālās attīstības plāna 2020 ietvaros. Apmācības tika rīkotas ar mērķi papildināt mūsu zināšanas par inovācijām, to nozīmi un pielietošanu, kā arī par komunikāciju, sniedzot atbildes uz jautājumiem par cilvēku rīcības formām, izanalizējot cilvēku uzvedības modeļus balstoties uz programmas DISC (modelis, kas izskaidro cilvēku uzvedību, tas apraksta dažādus uzvedības veidus un prioritārās izvēles) principiem.
Tikšanās norisinājās klusajā, bet ļoti iedvesmojošā Latvijas pilsētiņā Raiskumā – viesmīlīgajā viesu namā „Augstrozes”, kur mūs laipni uzņēma, garšīgi pabaroja un izmitināja omulīgos viesu numuriņos!
Seminārs bija sadalīts divās apmācību dienās. Pirmā diena tika veltīta izpratnes veicināšanai par inovācijām, inovatīva uzņēmuma iespējām, vadītāja lomas nozīmi, darbinieku nepieciešamajām kompetencēm un inovāciju izstrādes procesu veidiem un to vadīšanu. Tādējādi dienas laikā darbinieki ieguva:
• izpratni par inovācijām un to nepieciešamību;
• izpratni par lēmuma pieņemšanas aspektiem;
• iespēju veiksmīgāk prezentēt savas idejas;
• sapratni par katra cilvēka nozīmi un ietekmi inovatīva uzņēmuma attīstībā;
• precīzus instrumentus ideju ģenerēšanai un inovāciju izstrādei, piemēram, tādus kā prāta vētra, morfoloģiskā sintēze u. c.

Savukārt otrā diena bija veltīta cilvēku uzvedības tipu noteikšanai, atbildot uz jautājumiem – kas notiek cilvēka prātā, kā tiek pieņemti lēmumi un kādi faktori patiesībā šos lēmumus ietekmē. Tika apgūts DISC modeļa pielietojums ar mērķi:
• palielināt savas zināšanas par to, kā katrs reaģē uz konflikta situācijām, kas motivē, kas izraisa stresu un kā tiek risinātas problēmas;
• uzlabot darba attiecības, saprotot un pieņemot komunikācijas nepieciešamību komandas biedru starpā;
• attīstīt komunikācijas prasmes, atpazīstot un pielāgojot savu komunikāciju atbilstoši otra cilvēka uzvedības stilam;
• veikt efektīvāku vadīšanas darbu, izprotot darbinieku un komandas biedru prioritāšu noteikšanas dažādību;
• kļūt par zinošu un efektīvu vadītāju savā uzdevumu pārraudzības jomā.

Mūsu komandai šis 2 dienu seminārs bija vērtīgs ar piesātināto mācību programmu, atklātu komunikāciju, radošu domāšanu un draudzīgu atbalstu savā starpā! Un noteikti mūsu lielākais ieguvums – gūtā informācija palīdzēs veicināt izpratni pašiem par sevi; par līdzcilvēkiem; par uzņēmuma prioritāro uzdevumu procesu; palielināt individuālās saskarsmes iemaņas, kā arī pielietot tās praktiskajā uzņēmuma darbā.

Komunikācijas un organizāciju efektivitātes veicināšanas seminārs

Image 1 of 4